Prohlédnuté produkty

Výrobci

Měřítka

  • G - 45mm
  • 0 - 32mm
  • H0 - 1:87 - 16,5mm
  • H0e - 1:87 - 9mm
  • H0m - 1:87 - 12mm
  • TT - 1:120 - 12mm
  • N - 1 : 160 = 9 mm
  • Z - 1 : 220 = 6,5 mm
H0 - parní lokomotiva řady 320.608 MAV ep.III-IV Zobrazit větší

H0 - parní lokomotiva řady 320.608 MAV ep.III-IV

Roco 7100025

Nový produkt

1 ks skladem

9 998,00 Kč s DPH

Parametry

H0 - 1:87 ano

Více informací

Železniční společnost: MAV

Epocha: III-IV

Napájení: DC

Digitalní dekodér: Ne

Zvuk: Ne

Osvětlení: Ano

Kinematika: kinematika s šachtou dle NEM 362

Délka přes nárazníky: 201 mm

Minimální poloměr: 419 mm

Motor: 5-ti pólový

Volně stojící elektroinstalace a mnoho samostatně připojovaných zásuvných komponentů.

Ideální pro použití před rychlíky a osobními vlaky.

Lokomotivy řady 109 představovaly poslední a vrcholný model lokomotiv řady 2C v Rakousku. Zkrátily dobu jízdy mezi Vídní a Terstem z 13,5 na

10,5 hodiny. V roce 1913 postavila Budapešťská strojírna jedenáct lokomotiv pro použití na tratích v uherské polovině říše. Lokomotiva, později v

Maďarsku označená jako řada 302, se od původní řady 109 liší především hranatými plášti sacích trubek a typicky maďarskými lampami.

Vzduchové čerpadlo je také umístěno jinde; vzadu vlevo od kotle. Parní lokomotiva s číslem 109.107 byla postavena v Budapešti v roce 1915 na

základě rakouských plánů. V roce 1932 byla znárodněna společnost Dunaj-Sáva-Jaderská železnice (dříve Jižní železniční společnost). Její vozový

park byl převeden do společnosti MÁV (Máv). Od roku 1932 byla tato lokomotiva v provozu jako MÁV 302.608. Model ukazuje vzhled lokomotivy

v posledních letech její výroby.