Prohlédnuté produkty

Výrobci

Měřítka

  • G - 45mm
  • 0 - 32mm
  • H0 - 1:87 - 16,5mm
  • H0e - 1:87 - 9mm
  • H0m - 1:87 - 12mm
  • TT - 1:120 - 12mm
  • N - 1 : 160 = 9 mm
  • Z - 1 : 220 = 6,5 mm
H0 - parní lokomotiva 31001 K.W.St.E. ep.I digi+zvuk Zobrazit větší

H0 - parní lokomotiva 31001 K.W.St.E. ep.I digi+zvuk

Roco 7110013

Nový produkt

1 ks skladem

14 748,00 Kč s DPH

Parametry

H0 - 1:87 ano

Více informací

Železniční společnost: K.W.St.E.

Epocha: I

Napájení: DC

Digitalní dekodér: Ano

Zvuk: Ano

Osvětlení: Ano

Spřáhla: kinematika s šachtou dle NEM 362

Délka přes nárazníky: 248 mm

Minimální poloměr: 358 mm

Ediční model!
Pohon na dvou tendrových nápravách a kardanovým hřídelem na všechny tři hnací nápravy lokomotivy.
Detailně propracovaný podvozek.
Jemná replika systému řízení.
Podvozek parní lokomotivy s kovovými paprskovými koly. 
Tendrová dvojkolí s větší výškou příruby.
Otevírací dveře kouřovodů.
Mnoho extra velkých detailů
Začátek 20. století byl dobou, kdy železnice již daleko překročila své počáteční stádium a vstoupila do své éry jako první prostředek hromadné dopravy. V té době dodala továrna na lokomotivy Floridsdorf Císařským a královským rakouským státním drahám (kkStB) první lokomotivy řady 310. Díky svému mohutnému čtyřválcovému složenému motoru, více než 2,10 metru vysokým hnacím a spřaženým kolům a mohutnému kotli je mnoha železničními nadšenci považována za nejkrásnější rakouskou parní lokomotivu. Vyvinuta Ing. Dr. h.c. Karl Gölsdorf, tato lokomotiva, která měla největší vliv na rakouskou konstrukci parních lokomotiv, rychle vzbudila zájem sousedních železničních společností. V návaznosti na tradici testování nově vyvinutých motorů na spřátelených státních železnicích je docela možné, že došlo i k srovnání s „krásnou württemberskou“. Na závěr celého příběhu byla lokomotiva natřena i v odpovídajícím livreji Královských württemberských státních drah.