Prohlédnuté produkty

Výrobci

Měřítka

  • G - 45mm
  • 0 - 32mm
  • H0 - 1:87 - 16,5mm
  • H0e - 1:87 - 9mm
  • H0m - 1:87 - 12mm
  • TT - 1:120 - 12mm
  • N - 1 : 160 = 9 mm
  • Z - 1 : 220 = 6,5 mm
H0 - parní lokomotiva Rh 354.1 -Všudybylka- ČSD ep.III digi+zvuk Zobrazit větší

H0 - parní lokomotiva Rh 354.1 -Všudybylka- ČSD ep.III digi+zvuk

Roco 7110026

Nový produkt

1 ks skladem

11 399,00 Kč s DPH

Parametry

H0 - 1:87 ano

Více informací

Železniční společnost: ČSD

Epocha: III

Napájení: DC

Digitalní dekodér: Ano

Zvuk: Ano

Osvětlení: Ano

Kinematika: kinematika s šachtou dle NEM 362

Délka přes nárazníky: 153 mm

Minimální poloměr: 358 mm

První verze s kulatým komínem s ráfkem.
Volně stojící dráty.
Kovové nárazníky.
Nejjemnější kola s nízkými přírubami.
Hnací a spojovací tyče z kovu litého na přesnost.
Neosvětlená lampa na kotli.
Digitální ovládání s přepínatelným osvětlením kabiny a motoru V roce 1912 si tehdejší Císařská a královská soukromá společnost Jižní železnice
objednala cisternovou lokomotivu pro těžkou osobní dopravu, která měla nahradit lokomotivy třídy 229, jež se staly příliš poddimenzovanými.
Továrna na lokomotivy Státní železniční společnosti následně vyvinula typ přehřáté páry třídy 629 jako první cisternovou lokomotivu na světě s
uspořádáním kol Pacific 2'C1'. První 629 byla společnosti Jižní železnice dodána v roce 1913 a v následujících dvou letech následovalo dalších 14
v celkem třech dodacích sériích. Mimořádně pozitivní zkušenosti s touto řadou přiměly Císařské a královské státní dráhy k nákupu 25 téměř
identických lokomotiv do konce monarchie v roce 1918. Po první světové válce zůstalo v Rakousku patnáct lokomotiv Jižní dráhy a deset
lokomotiv Státních drah. Patnáct lokomotiv muselo být převedeno k nově založené ČSD, která je označila jako 354 121 až 135.